Retró kockás kárpitos ülésekkel hódít az 50. szülinapi új Porsche 911 Turbo
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
A teljesen új Audi A5 legsportosabb változata 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.
A BMW M2 alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak vagy lomhának, de most még potensebbé vált.
A legújabb BMW M4 CSL végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
A 3 literes 6 hengeres biturbó motorban a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.
A felfrissített BMW M2 kicsit erősebb és gyorsabb lett – vázoljuk mennyibe kerül itthon.
Ez a Mercedes-Benz 300 CE-24 egészen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
A több mint 300 lóerős teljesítményű és 6 liter alatti átlagfogyasztású 540d szedán és kombi kivitelben is elérhető, jövünk az árakkal.
A fedélzeti kamerás videó tanúsága alapján a vadonatúj M3 CS csak minimálisan lassabb az erősen limitált szériás M3 CSL-nél.
A 6 hengeres Mercedes-AMG CLE 53 4Matic+ Cabrio vászonteteje 20 másodperc alatt lenyitható.
A BMW legújabb sportkupéja könnyebb a normál M4-nél és ugyanolyan erős, mint a méregdrága, erősen limitált M4 CSL.
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Az Audi Q7 TFSI e quattro csúcsmodellje közel 500 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
A ráncfelvarráson átesett G-Klasse legendás G 500-as modellje immár nem V8-as, hanem csak 6 hengeres motort vonultat fel.
A Kia K9 az etalonnak tekinthető Mercedes S-osztály méretkategóriájában áll rajtvonalhoz.
A 8 hengeres erőforrástól kényszerűen búcsút kell vennünk, viszont ma már tulajdonképpen az is jó hír, hogy a zászlóshajó AMG E-Klassék nem 4 hengeresek.
Sokak bánatára a tavaly debütált BMW Concept Touring Coupé nem kerül sorozatgyártásba.